Blood & Roses by Callie Hart

זו בהחלט אחת הסדרות הטובות שקראתי השנה ללא ספק ואם יבקשו ממני לדרג את ספר השנה עבורי, סדרה זו תיקח מקום ראשון ללא מתחרים.

הסיקור לספר ה- 1 ---> Deviant

מה היה בה? מה לא!

אופנוענים, קרטל, מאפיה, עולם תחתון, אפל, מיסתורי מתח, מתח והרבה מתח. וכמובן גם סיפור אהבה.
לסופרת הדי חדשה הזו יש סגנון כתיבה שמדביק אותך למילים בספר.

הספר ה-2 Fracture 
ממשיך בדיוק מהמקום שבו הסתיים הספר הראשון ואנחנו נזרקים מייד בחזרה לתוך העולם האפל והמעוות שמקיף את זת'. הוא יכול להיות קר ומחושב, אבל הוא נמשך לסלואן באופן שהוא לא יכול לתאר.
סלואן מנסה להתכחש לזת' בכל דרך אפשרית, אך ניסיונותיה חסרי תועלת. הוא חלק ממנה אם היא רוצה שהוא יהיה או לא ועכשיו היא מוצאת את עצמה נגררת אל תוך האפילה שמקיפה אותו. להיות במנוסה? יש. להסתכל מעבר לכתף שלך? יש.
ובנוסף אנחנו מקבלים קצת תובנות וסיפור רקע על לייסי.

הספר באמזון---> 

הספר ה-3 Burn
אני אצטט ממנו ואשאיר אתכן תוהות:
סלואן:
אני לא בטוחה.
לא הייתי בטוחה במשך זמן רב.
רצתי לזת' כדי שיגן עליי אבל זת' עצמו נמצא בסכנה. עם חוליו מנהיג הקרטל מצד אחד, והמנהיג של מועדון האופנעונים "יוצרי האלמנות" מצד שני הדבר החכם ביותר לעשות יהיה לרוץ אבל כבר רצתי מספיק ועכשיו
הגעתי הכי קרוב למציאת אחותי.
אני לא יכולה לסגת עכשיו.
זת':
יד ימיני מייקל מעונה במרתף.
הבחור שניסה לקנות את בתוליה של סלואן דוהר לכיוונינו.
הבוס הפסיכוטי שלי בשליחות מוות למצוא אותי והבחורה שאני אמור לשמור עליה נמצאת בעצמה בדיוק באמצע של כל זה.

הספר באמזון --->

הספר ה-4 הFallen  
היה אחד הספרים האינטנסיביים והעמוסים באקשן בסדרה.
הגילוי המפתיע של סלואן על אחותה אלקסיס יחד עם השקרים שלה משאירה אותה המומה. לא יכולתי להוריד את הספר הזה מהידיים וקראתי אותו תוך כמה שעות. הכל קורה בספר הזה. מועדון האופנוענים, הקרטל, המאפייה וכל מה שנותר לעשות הוא לקרוא את הספר בנשימה עצורה.

הספר באמזון --->

הספר ה-5 Twisted
סלואן איבדה כמעט הכל- את הבית שלה, עבודתה ואת המשמעות לחייה.
בנוסף אנחנו נחשפים לעוד חלק מהדרך בה זת' גדל, למה לייסי כל כך מתוסבכת וצ'ארלי הבוס המטורף של זת' ממשיך להיות עוד יותר מטורף.
דמויות המשנה בסדרה מוסיפות כל כך הרבה צבע- מייקל, רבל, פיפה, לייסי, הם כולם חשובים וכל אחד מהם מביא אלמנט אחר לסיפור.
מייקל הוא אחד מאותן דמויות שאת לא יכולה שלא לאהוב. הוא קשוח, מצחיק ונאמן.
רבל הוא דמות מסקרנת ואני לא יכול לחכות לסיפור שהסופרת עומדת להוציא עליו (כן, כן תצא סדרה עליו).
הוא מתנשא, חכם, מסוכן ומטורף.
פיפה חברתה הטובה של סלואן טיפה מעצבנת ולא עושה את ההחלטות החכמות ביותר אבל היא באמת רק מנסה לעשות את מה שהיא חושבת שהוא הטוב ביותר עבור חברתה.

הספר באמזון --->

 הספר ה-6 והאחרון
זת' וסלואן פותרים כמה מהנושאים הלא פתורים מעברם וזה כולל את החיפוש שלהם אחר לייסי, האיומים המקיפים אותם, ומחלק הסמים הסוגר עליהם.
קשה לכתוב מה היה בספר מבלי להסגיר יותר מדי ממנו אבל הספר בהחלט חתם את הסדרה הארוכה והמרתקת הזו.

הספר באמזון --->

אני לא רוצה להרחיב במילים כי כבר כתבתי הרבה מהן אבל תעזבו את כל מה שאתן עושות ותקראו את הסדרה.