הגבר הזה מאת ג'ודי אלן מלפס

לקח לי הרבה זמן לקרוא את הספר. אפילו יותר מדי זמן אבל בסוף הגעתי לזה. 
יש לי סגנון מאוד מסוים ואני אוהבת ספרים שיעשו לי טלטלה רגשית ויאתגרו לי כל חוש קיים. 
יחד עם זאת אני אוהבת את הספרים עם המיליונרים השתלטנים כי זאת בהחלט הפנטזיה של כל אחת. 

הביקורות על הספר הזה היו די מעורבות- יש כאלה שמאוד אהבו ויש כאלה שלא התחברו. אבל היום אחרי שקראתי המון ספרים בז'אנר שהתגובות דומות למה שקרה עם חמישים גוונים- כולם קראו אבל לא כולם פרגנו. לא תמיד צריך לחפש חידוש מקורי אפשר גם סתם להנות מספר וכך קרה לי.  
הספר הזה היה טוב, הסיפור היה מדליק מאוד. אהבתי את הכיוון וכן, נהניתי. הספר מתחיל לאט מתקדם לאט אבל ממש משתפר.  
 
אווה בת ה-26 היא מעצבת פנים מצליחה. היא נשלחת על ידי הבוס שלה לעשות עבודה גדול "באחוזה". הבעלים של המקום במקרה בחור בריטי, חתיך וביליונר ולזה אווה ממש לא ציפתה. היא יודעת שהיא בצרות שהיא נמשכת אליו כבר מהתחלה אבל היא ממש לא יכולה לחשוב על מערכת יחסים כי היא יצאה ממערכת יחסים ממש לא טובה. היא מחליטה לוותר על העבודה אבל ג'סי ממש לא מוכן לוותר לה. 

אני יודעת שאת הביקורת על הספר הייתה שג'סי הוא יותר מדי שחצן, בטוח בעצמו ויעשה הכל כדי לשכנע את אווה שהוא רוצה אותה, אז שתדעו שאת זה דווקא אהבתי זה כל היופי בספרים והפנטזיה שכיף לראות את הגברים השתלטניים האלה. נכון שיש פה דמיון לחמישים גוונים וחשופה לעינך אבל בינינו איזה ספר בז'אנר לא דומה להם. 
בסוף אווה משתכנעת לקחת את העבודה כי זה יראה טוב בתיק עבודות שלה. הוא מבטיח לה לא להפריע לה בדרכה בעבודה אבל מהר מאוד הוא חוזר בו. אין ספק שיש בין השניים האלה משיכה מטורפת . 

אני התאהבתי בכנות שלו . הוא לא הסתיר כלום את חוץ מהגיל שלו וזה לא ממש ברור. 
מאוד חשוב להיכנס עם ראש פתוח כי ג'סי הוא לא גבר פשוט, הוא רוצה את אווה ולא מעניין אותו כלום לפעמים אפילו הרגיש לי שאם זה לא היה ספר אז ההתנהגות שלו היא מוגזמת ואף מפחידה. אני אישית אהבתי את הספר. להגיד שלא קראתי ספר יותר טוב זה יהיה שקר אבל גם ספרים יותר טובים מחמישים גוונים כבר קראתי. באנגלית יש מבחר עצום של ספרות בז'אנר אז כבר נתקלתי בהמון ספרים טובים יותר. 
אני מאוד אוהבת גברי אלפא ויש משהו בג'סי שפשוט עשה לי את זה. 
אהבתי את ההתפתחויות בסיפור ואני מאוד שמחה שקראתי, הסקרנות סביב הספר הרגה אותי.
אני אתן לו 4 וחצי כוכבים. 

לרכישת הספר ← הגבר הזה