ראיון עם לסלי ג'ונס הסופרת של Carnage

1. Who was your muse for your characters in Carnage. The characters are so intense so I am sure you had someone in mind while writing them.

I actually found my muses for Sean and Cam before I started writing and totally based the characters looks on them. My muse for Sean is model Justin Barringer and for Cam it's Joe Manganiello. 

2. How long have you been writing?

I've been writing for just two years. My first book Saviour was published in April 2013 

3. Do you have a favorite book you have written or are most connected to?

Well Saviour was written during a very difficult time in my life and writing was my form of escape during some tough times, so I will always have a special place in my heart for Lauren & Gabes love story. 

4. Who are your favorite authors that have inspired you to write?

I'm a massive fan of the classics. I love Charlotte Brontë and Jane Austen. Harper Lee's To Kill A Mocking Bird is another favourite. Modern day favourites are Sylvain Reynard and MIA Asher.


1.  מי היווה עבורך ההשראה לדמויות מתוך הספר. הדמויות כל כך אינטסיביות, על מי חשבת שכתבת אותן?
ההשראה לדמויות מהספר הייתה לי לפני שהתחלתי לכתוב אותו. ביססתי את המראה של שון על פי הדוגמן ג'סטין בארינגר ואת המראה של קם על פי ג'ו מנג'לינו.

2. כמה זמן את כבר כותבת?
אני כותבת כבר שנתיים. הספר הראשון שלי  Saviour יצא באפריל 2013.

3. האם יש לך ספר שאת מרגישה שאת קשורה אליו?
הספר  Saviour נכתב בתקופה לא קלה של החיים שלי והכתיבה אפשרה לי בריחה אז תמיד יהיה ללורן וגייב הדמויות מהספר מקום מיוחד בליבי.

4. מי הסופרים שהיוו לך השראה?
אני אוהדת מושבעת של קלאסיקות. אני אוהבת את שרלוט ברונטי ואת ג'ין אוסטין. הספר
To Kill A Mocking Bird של הארפר לי הוא עוד ספר שאני מעריצה. 
סופרים מודרניים יותר של ימינו הן סילביין ריינארד ואת מיה אשר.

הסיקור לספר --> Carnage