קריאת הירח מאת פטרישיה בריג'ס

 סיקור אורח של אביבת אגב

את הספר הזה רכשתי בשבוע הספר האחרון בדוכן של אופוס.
זו הייתה חוויה נהדרת- הייתי בדוכן קרוב לשלוש שעות, ניהלתי שיחות עם אייל וצפריר וגרמתי לאנשים לקנות ספרים . בזמן שהייתי בדוכן והתלבטתי בין מה אני רוצה לבין מה אני חייבת לקנות היה לי ברור שאת הספר הזה אני קונה. וכמובן שהוא היה בראש הרשימה . 
כשחזרתי הביתה קשקשתי עם אייל ובררתי על עבודה לשבוע הספר הבא כי ממש נהנתי הפעם .הוא ביקש ממני לקרוא את הספר ולומר לו מה אני חושבת . אני חייבת לומר שלקח לי קצת זמן לקרוא אותו כי הייתי שקועה בספרים אחרים באותו זמן. לפני שבועיים בערך סוף סוף התחלתי לקרוא אותו. 
הספר הזה הוא מסוג הספרים שאתם לא יכולים להניח לרגע כי העלילה ממש טובה ואתם סקרנים לגבי הדמויות. אז כמובן שהייתי צריכה לחכות 8 שעות עד שחזרתי הביתה כדי להמשיך לקרוא ולסיים אותו עוד באותו ערב . 

אז על מה הספר אתם שואלים? גיבורת הספר שלנו מרסי היא אינה בת אנוש רגילה. היא גרה בשכנות לאיש זאב סקסי ביותר ויש לה ידיד ערפד. אנשים רגילים אינם מודעים למה שקורה סביבם אך מרסי אינה רגילה. היא מזהה את אלה שאינם אנושיים והם מזהים אותה. 
אז בתכלס מה יש לנו כאן? זוהי סדרת ספרים שמספרים את מעלליה של מרסי והעולם בו היא חיה. 
בספר הראשון אנו בעצם מגלים את הרבדים בעולם. ההיררכיה של אנשי הזאב, החוקים שלהם, התפיסה שלהם כלפי בני זוג, העולם של הערפדים ועוד המון יצורים מגניבים. 
הספר מלא בקטעי אקשן ממש טובים והמון מידע על העולם העל טבעי וכמובן שיש רומן!
אני לא בטוחה עדיין מי עתיד להיות בן הזוג של מרסי אבל כל הגברים בחייה פשוט מקסימים. 
אני מאוהבת לגמרי באדם - שהוא השכן הזאב והסקסי שלה. וברור שיש צלע שלישית האהבה הראשונה שלה שהוא זאב מעונה רגשית . 
אז מה אני חושבת על הספר ? שווה קריאה! העלילה נהדרת הספר כתוב בצורה קלילה וכיפית . עד הביקורת הבאה שלי... תהנו!