לשחרר מאת מאיה בנקס

סיקור אורח של נופר אלי


כשקניתי את הספר "לשחרר" של מאיה בנקס לא ידעתי מה לחשוב
אחרי שקראתי את הטרילוגיה הקודמת שלה (הסתערות) ממש פחדתי לקרוא ספר חדש של הסופרת.
למזלי הספר סחף אותי מההתחלה.

ג'וס היא אלמנה מזה שלוש שנים. נישואייה הראשונים היו כמעט מושלמים- בעלה קרסון אהב אותה בכל לבו.
אך בגלל התעללות שעבר קרסון בילדותו יחד עם אחותו הוא לא מסוגל לתת לג'וס את הדבר שאותו היא באמת היא רוצה וזה שליטה.
הספר מתחיל בכך שג'וס נפרדת מבעלה קרסון על קברו ואומרת לו אחרי שלוש שנים לפטירתו שלום, היא גם נפרדת מחברו הטוב ביותר דאש.
מה שהיא לא יודעת שדאש חיכה לה כל השנים הללו ועכשיו כשהיא סוף סוף השלימה עם מותו של קרסון הוא לא מתכוון לוותר עליה בשביל אף אחת אחרת.


ג
'וס נרשמת למועדון סקס יוקרתי כדי לקבל את הדבר שאותו היא רוצה מכל- "שליטה".
להפתעתה היא מגלה שם את דאש שמודיע לה שהיא שלו ולא של אף אחד אחר.





"זה מה שתמיד הייתי, ואני יכול לומר לך עכשיו: אם זה מה שאת רוצה, אם זה מה שאת צריכה, אז אני אהיה הגבר היחיד, לעזאזל, שלו תציעי את ההתמסרות שלך".

הספר הזה טלטל אותי וגרם לי לחוסר שינה רציני, במיוחד התאהבתי בקילי וג'נסן
דמויות המשנה (שלהם יש ספר המשך).  
מייד שסיימתי את הספר הראשון רצתי לקרוא את השני באנגלית.
לכל מי שאוהבת את מאיה בנקס ממליצה בחום לקרוא את הטרילוגיה הממכרת הזאת.