עסקת נישואים מאת ג'ינפר פרובסט

אוקי אז הספר הזה היה פשוט חתיכת ממתק. ממש כמו הממתק באונטי.
ואני תמיד אוהבת להשוות ספרים כאלה לממתק הבאונטי שאני כל כך אוהבת (אממ... קוקוס מצופה בשוקולד).
טעים, קליל ומשאיר טעם טוב בפה.

אלכסה וניק מכירים עוד מאז שהיו ילדים.
כאשר גדלו דרכיכם התפצלו אבל אלכסה ומגי, אחותו של ניק, עדיין חברות טובות.
אלכסה (אלכסנדריה) היא מנהלת של חנות ספרים קטנה. בעקבות בעיה רפואית של אביה נקלעת המשפחה למצוקה כלכלית.
יום אחד מחליטה אלכסה להטיל כישוף מתוך אחד מהספרים בחנות שלה שיביא לה בן זוג, אה ו... אם אפשר סכום כסף שיספיק כדי לכסות את החובות של הורייה כדי שלא יאבדו את ביתם.

דודו של ניקולס ריאן נפטר ובצוואתו הוריש לאחיינו את חברת האדריכלות אבל יש תנאי אחד והוא שניק יקבל שליטה מלאה על החברה בתנאי שניק יתחתן.

מכאן נרקמת לה עסקה בין ניקולס לאלכסה. עסקה שאמורה להחזיק שנה ושאמורה להועיל לשניהם.
אבל מה קורה כאשר נאלצים אלכסה וניק לגור תחת אותה קורת גג למשך שנה שלמה?
עד מתי יוכלו להתכחש האחד לשנייה?

אלכסה היא בחורה קלילה ומצחיקה שלא מודעת ליופייה (אחח... בעיה נשית נפוצה, אה?) ולאט לאט מצליחה ל"היכנס תחת עורו" של ניק. אוי ואיך שהיא מצליחה...

"אני לא משורר , אבל אשתי כן . היא לימדה אותי לחפש את היוצא הדופן בתוך הפשוט . היא לימדה אותי על רגשות ועל האמת ועל הזדמנויות שניות . אתם מבינים , מעולם לא עלה על דעתי שבן -אדם יכול לתת ולתת הכול בלי לחשוב על לקיחה בחזרה"- זה היה אחד הקטעים היפים והרומנטיים בספר. בחיי שהתכווץ לי הלב.

לאחר שגדל בבית עם הורים שלא בדיוק היוו את מודל החינוך האולטימיבי ניק מאמין שהוא לא מעוניין בנישואים וילדים.
אבל עד מתי הוא יצליח לשקר לעצמו?


עסקת ני
שואים הוא ספר חמוד, קליל ומצחיק.
אני מקווה שתצחקו כמו שאני צחקתי כאשר תגיעו לקטע בספר שמגי ואלכסה מדברות על הסצינה מתוך סדרת הטלויזיה הישנה "אני אוהב את לוסי" זו בהחלט הייתה אחת הסצינות המצחיקות בספר.

בסוף הספר אנחנו זוכים להצצה לפרק הראשון מהספר הבא בסדרה אשר מספר את סיפורם של מגי ומייקל (שתי הדמויות מופיעות בספר הזה).