זהב ודיו מאת אילת סווטיצקי

זהו הספר השני בטרילוגיית תחרה וצבע ויש לקרוא אותו לפי הסדר.
הסיקור לתחרה וצבע- סיקור לתחרה וצבע

הספר ממשיך מברצלונה, היכן שתחרה וצבע הסתיים.
"ואני יכולה לשמוע, רגע לפני שאני חומקת שוב לאפילה את האח הגדול והחזק שלי בוכה כמו ילד"
 לאחר החזרה שלה מברצלונה ללונדון, טליה מתחילה את ההתמודדות הלא קלה עם החיים אחרי בן, המאבק בלאכול ולהאמין בעצמה.

 "אני מנסה לעצור את הבכי בכל כוחי, אבל הוא חזק ממני. בא סוחף ומתפרץ."
בן מבין את הטעות שהוא עשה ומרגע זה עושה הכל כדי להשיב אליו את טליה.
טליה לא מבינה את ניסיונותיו אבל הווידוי הקטן שלו בבר בהילטון משאיר אותה המומה ומשנה הכל.

מתוך משחק הדמעות מהבלוג של טליה:  
"הלב שלי לא כאן. השארתי אותו על רצפת האמבטיה במלון קטן בברצלונה ליד ערימת התלתלים שלי.

הבלוג של טליה והמילים שלה מצליחים הרבה יותר ממה שהיא מאמינה שהיא יכולה.
ובן, שלא מוותר וממשיך להילחם על טליה ועל אהבתו אליה.

"תחליטי כבר! מה את רוצה?! אני רוצה לצרוח. אני משתגעת פה. קצה המצוק. לקפוץ או לא?

היו רגעים בספר שרציתי לצעוק על טליה מרוב תסכול "תאמיני בעצמך" את לא רואה איך את מצליחה?
בלוג מצליח, תערוכה בגלרייה, כתבות בעיתונים והשקות.
אבל זה חלק מלסבול ממאניה דפרסיה.

אחד הקטעים שריגשו אותי בספרו ונאמרו לפני ההקראה בפארק:
"הקטע הראשון נכתב מתוך מחשבה על כל האנשים המסתובבים בהרגשה שלאף אחד לא איכפת. 
שאף אחד לא רואה אותם. אני מקווה שנוכל כולנו לפקוח עיניים ולהיות שם אחד בשביל השני.

הספר הראשון, תחרה וצבע היה מלא במזימות ופיתויים והסתיים בצורה סוערת. לעומתו זהב ודיו היה רגוע ודברים החלו להסתדר עבור טליה ובן אבל ברגע שחשבתי שהכל יהיה טוב הגיע סוף הספר! ואיזה סוף.

הספר לוקח אותנו להייד פארק, בארסנלי, דרך הרכבת התחתית לחנויות ניולוק ופרימאק, הגלריה בבריק ליין ובתי הקפה של לונדון.

אנחנו פוגשים שתי דמויות חדשות בזהב ודיו והן נינה רוס, העוזרת האישית של טליה, וג'יק סטורם, אחיו של בן.
ואיך אפשר בלי ג'ון, אוי ג'ון. כמה שאני מאוהבת בבחור הזה. השיחות שלו עם טליה, ההבנה שלו ופשוט הוא.

אם הייתי יכולה הייתי מצטטת לכם את כל הספר.
הטרילוגייה הזו ריגשה אותי, גרמה לי להזיל דמעה, להזדהות ופשוט להיסחף בחייהם של טליה ובן וברחובות לונדון.

האם אני ממליצה לקרוא את שני הספרים? זו בכלל שאלה? אם עוד לא קראתם בבקשה תקראו.
זהו ספר שמתאים לכולם ולא רק לנשים שקוראות בעיקר ספרים מהז'אנר.

מוסיפה לכן להאזנה מהנה את אחד השירים שאני התבגרתי עליהם ונראה לי שכולנו מכירות מהספר >>>