אי אפשר לעמוד בפני מאת סוזן אליזבת פיליפס

סיקור אורח של עלמה וורודה.

לספרים קלילים יצא שם רע.
רבים מאמינים שאם זה לא מדכא, כבד, עצוב וקשה לקריאה – אז זו לא ספרות.
אני לא חושבת ככה ומאמינה שגם לספרים קלילים ומשעשעים יש זכות קיום.
לא רק זה, לעיתים בין ספרים כבדים על עבדות, שואה או צפון קוריאה, אני אוהבת לגוון עם קצת קלילות.
המוח רץ על טייס אוטומטי, הקריאה מהירה וקלילה, ואם הספר כתוב טוב – הוא יכול להיות ממש מוצלח.
לאחרונה נתקלתי בספרייה באיזה ספר שלא הכרתי של סופרת שלא שמעתי את שמה מעולם.
סוזן אליזבת פיליפס, כך מסתבר, כתבה המון ספרים וזכתה לאהדה, אבל אני לא קראתי את ספריה.
כמה שמחתי לגלות שהספר שלה שלקחתי, “אי אפשר לעמוד בפני“, מוצלח מאוד.
כתיבה קלילה, שנונה וסיפור לא צפוי מדי.
כבר מהמשפט הראשון על הכריכה האחורית הבנתי שהבחורה יצירתית.
הסיפור מתחיל כשבתה של נשיאת ארצות הברית לשעבר מיועדת להינשא לבחור מוצלח ממשפחה טובה.
חברתה הטובה מגיעה לחתונה ולא ממש מאשרת את השידוך, מכאן מתחיל הסיפור והוא נהדר.
גמעתי את הספר בשמחה ובמהירות ונהניתי מכל רגע.
היו הפתעות בעלילה, הדמויות היו חביבות והשפה של המחברת איפשרה לי לדמיין בראשי איך נראית כל דמות, כיצד נשמע המבטא שלה וכו’.
אחרי שסיימתי את הספר נותרתי עם חיוך קטן וחביב ועובדה, הוא נשאר לי בראש מספיק זמן בשביל שגם אכתוב עליו פוסט.
אם אתם מחפשים ספר חופשה, ספר לתקופה לחוצה או משהו קטן שנחמד לקרוא לפני השינה – יש לי תחושה שהספר הזה יוכל להתאים גם לכם.

 




העלמה הוורודה היא בלוגרית בסלונה.
מוזמנות להמשיך לעקוב אחרי הבלוג שלה ---> עלמה וורודה