הכר את הסופרת - אי. אל. ג'ימס

במאי 2011 פרסמה סופרת לא מוכרת ספר בשם "חמישים גוונים של אפור" ומאז הכל היסטוריה.
אריקה ג'ימס נשואה ואמא לשניים, גרה במערב לונדון היא מפיקה בכירה לשעבר בטלויזיה אשר חלמה מגיל צעיר לכתוב ספר שהקוראים יתאהבו בו.

מתוך ראיון מהאתר שלה:
         לעולם אל תאמר לעולם. הם כרגע בהמתנה מכיוון שיש לי סיפורים נוספים שאני רוצה לחלוק עם העולם.
         אני מקווה ששלושה סרטים.
          דבר ראשון תכתבו עבור עצמכם. 
          תפסיקו לחשוב על לרצות לכתוב פשוט שבו ותתחילו. אפילו אם זו רק  סצינה אחת שיש לכם בראש - 
          זה יכול להיות תיאור של מקום או אדם או אולי כמה שורות של דיאלוג. 
          אתה לא צריך להתחיל מתחילתו של הסיפור. ברגע שיש לך משהו כתוב על נייר ההשראה כבר 
          תבוא.
        אני מניחה את היסודות.
        במקרה של טרילוגיית חמישים גוונים ההנחה שלי הייתה מה היה קורה אם היית נמשכת לבחור שעולם  
        ה-BDSM היה חלק מאורח החיים שלו כשאת לא?
        אני לרוב עובדת עם ציר זמן של אירועים שהוא די גמיש אבל אני לא מרגישה שאני כבולה אליו אני נותנת  
        לדמויות להכתיב את הקצב.
        אני מקשיבה למוזיקה בזמן שאני כותבת. אני אקשיב לאותו שיר שוב ושוב כאשר יש לי מחסום כתיבה  
        והסצינה לא זורמת.
        יש לי אובססיה עם תיאורים - אני אוהבת לתאר איפה כל דבר נמצא בחדר, הכיאוגרפיה של הסצינה ואיזו  
        יד נמצאת ומתי.
         יש סודות שאסור לגלות. 
         האינטרנט.
         לפעמים דיברתי עם מומחים שמצאתי באינטרנט או ששאלתי בטוויטר ולפעמים המצאתי דברים.
         הטרילוגייה מעולם לא הייתה אמורה להתפרסם כמו שאתם מכירים אותה.
         גרסה קודמת של הסיפור התחילה כגרסה המשך לסיפור דמדומים אשר פורסמה באינטרנט.
         הטרילוגייה לבסוף נקנתה ופורסמה על ידי הוצאת ספרים אוסטרלית. 

הספר הפך לסרט והוא מתוכנן לצאת בפברואר 2015 את כריסטיאן גריי משחק השחקן ג'ימי דורנן ואת אנה סיל משחקת השחקנית דקוטה ג'ונסון.

לאתר הסרט ---> הסרט 50 גוונים של אפור

הספר נמכר ביות מ-100 מיליון עותקים ותורגם ל-52 שפות.

הספר קיבל את אחד הדירוגים הגבוהים באתר בגודרידס ----> אתר גודרידס
 וזכה בו ברומן הטוב ביותר לשנת 2011.
התגעגתן לשירים הספרים ---> השירים מתוך שלושת הספרים

רוצות לעקוב אחריה בפייסבוק ---> עקבו אחריה בפייסבוק

האתר שלה --->  האתר