הסתערות של תשוקה מאת מאיה בנקס

מאיפה להתחיל? זו המחשבה שרצה לי בראש.
אני חושבת לעצמי בימים האחרונים איך לכתוב את הסיקור לספר.
איך לכתוב אותו ללא עצבים.
טוב, נתחיל מתרגום ועריכת הספר כי אני מתנצלת אני לא יכולה להתעלם מזה.
הספר היה אחד מהספרים היותר מעצבנים שקראתי וזה לא היה בגלל העלילה של הספר. העלילה הייתה בסדר אבל על זה אני ארחיב עוד מעט.

איך לעזאזל הוצאה מוציאה לאור ספר בצורה כזו? איך?
מי ערך את הספר? מי קרא אותו לפני שהוא ירד לדפוס?
על מה אני מדברת?
הספר מלא בטעיות. מילים לא במקום בתוך המשפט, אותיות חסרות, מרווחים שהתפספסו ומילים בעברית שלא משתמשים בהן.
פרקדן, להגמיר ולהתנחשל לא מתאימות לתרגום. סליחה!
בכל פרק מופיעה טעות. כל פרק! הספר ממורקר בכל הטעויות. התחלתי לעשות את זה לאחר הטעות השלישית שמצאתי.
נניח שהיתה טעות אחת או שתיים הייתי מתעלמת אבל בכל פרק?!
אני לא רוצה להיכנס לאיזור ההנחות והמסקנות אבל למה? למה הזלזול?
הוצאת קוראים, האם אתם הייתם רוצים לקרוא ספר כזה? יש לי תחושה שהתשובה היא לא. אז למה לתת לקוראת ספר כזה?
אבל אתם יודעים מה? אני לא רק אתלונן. אני אציע לכם פתרון.
שלחו לי את עותק שמש או עותק לבן (עותק לפני דפוס) לפני שאתם מורידים את הספר לדפוס. אני אקרא אותו ואתקן כל טעות במידה וקיימת.
ואתם יודעים מה? אני אעשה את זה כשירות לציבור עם אהבתי המלאה. חינם אין כסף. בגלל אהבתי הרבה לז'אנר.

אוקי, אני צריכה להירגע קצת אז אני אעבור לסיקור הספר.
זהו הספר השני בסדרת "עוצרי נשימה" בספר הראשון הסתערות פגשנו את גייב ומייה ובספר הנוכחי אנחנו פוגשים את אחיה של מיה, ג'ייס ואת בתאני.
הם נפגשים במסיבת האירוסים של מיה וגייב ומאותו הרגע ג'ייס לא יכול להוריד ממנה את העיינים שלו.
ג'ייס ואש ידועים בחיבתם להתערבבות מינית עם אותה אישה באותו החדר.
אבל כאן משהו הפריע לי בסיפור. ג'ייס כל כך אובססיבי עם בתאני במהלך הספר בצורה שדומה לאיש מערות אבל בפעם הראשונה שהוא ובתאני נפגשים הוא נותן לגבר אחר ולא סתם גבר אחר, גבר שהוא אש, חברו הטוב ושותפו לעסקים, להיות שותף איתם במיטה.
בסה"כ הסיפור נחמד וחביב. לי הוא לא עשה וואו.
סיפור נחמד על בחורה שמתמזל מזלה והיא פוגשת גבר שרוצה לעזור לה אבל קשה לה לשחרר את העבר הלא קל שלה.
 זהו סיפור סינדרלה של המאה ה-21.



התחושה שלי שמאז ההיסטריה של 50 גוונים יש שימוש יתר ב-BDSM, בתבנית של גבר עשיר ומסובך ובחורה לא כל כך עשירה ופחות בעלילה בספר.

בסה"כ סיפור חמוד (והייתי רוצה להגיד קליל אבל הוא כמעט 400 עמודים) שאפשר להעביר איתו שבת גשומה או שמשית.