ציידת הלילה מאת ג'נין פרוסט

הכירו את קאט ובונז.
קתרין "קאט" קרופילד היא חצי אנושית חצי ערפדית בת 22.
מאז שקתרין הייתה ילדה קטנה, אמא שלה, אשר נאנסה על ידי ערפד וכתוצאה מכך נכנסה להריון עם קתרין, שטפה את מוחה שכל הערפדים הם יצורים מרושעים, שטניים שאי אפשר לסמוך עליהם וכי כל מה שצריך לעשות הוא להרוג אותם.
בשש השנים האחרונות, קאט משתמשת בכוחות העל אנושיים שלה לצוד ערפדים בעיר שלה ולהרוג אותם ללא רחמים. ואז לילה אחד היא נתקלת בערפד בשם בונז שהוא רוצח אכזרי וצייד גולגלות. כוחותיו של בונז מתברר חזקים מכוחותיה של קאט והוא חוטף אותה ומציע לה לעשות איתו עסקה:
הוא מציע ששניהם ישתפו פעולה ויצודו את הערפדים המסוכנים ביותר יחד, דרך שבה הם יהיו אפילו יותר חזקים.
זו הצעה שקאט לא יכולה לסרב לה ועד מהרה היא מוצאת את עצמה כחלק מצמד חזק וחסר רחמים של ציידי ערפדים.

מה אהבתי בספר:
  1. הדיאלוגים בין קאט ובונז. יש בספר דיבורים שישאירו אתכן עם פה שמוט.
  2. סצינות הסקס - יאמר לזכותו של בונז שהוא מאהב שנותן מעצמוקשוב ואדיב
  3. המתח.

אבל...
לא התחברתי. ניסיתי, בחיי שניסיתי.
אם היה אפשר להעביר רגש בצורה יותר פשוטה הייתי מנסה להסביר את ההרגשה שיש לי אחרי סיומו של ספר טוב:
סוגרת את הספר לאחר סיום קריאת הדף האחרון, האישונים שלי בצורת לבבות כי אני מאוהבת בגיבור ולרוב גם בגיבורה, העלילה גרמה לי לדפיקות לב, הזלת דמעה, לצחוק, יש לי חיוך מטופש על הפנים, אני מחליפה חוויות היסטריות עם חברה משוגעת לספרים כמוני ומלאי השינה שלי בחוסר כי קראתי עד 3 בבוקר.

פה זה לא קרה.
ואני לא אוהבת לתת סיקור לא טוב... נו... יש לי לב טוב.
התאמצתי לסיים את הספר. היו רגעים שקראתי והמחשבות שלי נדדו למקומות אחרים. המוח שלי נודד למקומות אחרים בזמן קריאת ספר? זה לא קורה לי. שאני נכנסת למוד של קריאה, המוח שלי לגמרי בתוך הסיפור ומדמיין את הסצינה בפרטי פרטים.
ניסיתי לתת לערפדים צ’אנס…כנראה שהקשר בינינו לא יעבוד (ניסיתי בעבר עם דמדומים וגם זה לא עבד).

אבל רגע יש אור בקצה המנהרה.

אני רוצה לציין לטובה את "ענתות ספרים" שהיא האחראית על הוצאת ספר זה.
הוצאה לאור עצמאית שלקחה על עצמה את היוזמה לתרגם ספרי פנטסיה אורבנית ורומנים על טבעיים שהם נישה מאוד קטנה בארצנו אבל יש לה קהל מאוד גדול וצמא.
יש לציידת הלילה עוד 2 ספרי המשך, לילות לבנים ובקצה הלילה.
ההוצאה נסגרה אבל נפתחה מחדש בתור הוצאת אהבות (ההוצאה האחראית על "תחרה וצבע") עם חצי מהוצאת ענתות המקורית.

ספר שמומלץ לאוהבי ז’אנר הערפדים: באפי/דמדומים/סוקי.
חובבות הערפדים יאהבו את הספר.