על האי מאת טרייסי גרביס-גרייבס סיקור אורח של יאניק מוסקונה

אנה אמרסון בת 30, מורה בתיכון, רזה, חטובה וסקסית.
משתוקקת לברוח מבן הזוג שלה ולצאת להרפתקה לכן, היא מסכימה להצעה לשמש כמורה פרטית לטיי-ג'יי קלהאון על אי טרופי עם משפחתו.
טיי-ג'יי קלהאון, בן 16, רזה וגבוה, אשר בדיוק מחלים ממחלה קשה, משתוקק לבלות את הקיץ עם חבריו. במקום זה, הוא מוצא את עצמו על טיסה עם אנה, בדרך למשפחתו אשר על אי טרופי, על מנת להשלים את חומר הלימוד שהחסיר בזמן מחלתו.
במהלך הטיסה, הם מתרסקים בים ומוצאים את עצמם על אי נידח, בלי מים או מזון, פצועים בתקווה שיחלצו אותם.
כעת שהבינו כי החילוץ לא יגיע מהר כשחשבו (אם בכלל), הם מתחילים במסע ארוך של הישרדות על האי, התמודדות מול פחדיהם ובנייה של חיים חדשים, אש בגרותו של טי-ג'' הנער, לא מקלה על התהליך.

טיי-ג'יי בן ה 19 אשר הופך לגבר צעיר, מושך,סקסי ושרירי, מחליט שלא להחביא יותר את רגשותיו לאנה. אנה מנגד, מנסה בכל כוחה להתעלם מהרגשתה ומשיכתה כלפי טיי-ג'יי.

אהבתי את החיבור בניהם ואיך הקשר נבנה בין אנה לנער הצעיר, חטוב והורס.
את היכולת שלהם להילחם כדי לשרוד ואפילו להתחיל לבנות חיים שלמים על האי הנידח.

לא יכולתי להניח לשנייה את הספר מהידיים, הרגשתי שאני חייבת לדעת מה יהיה בעמוד הבא או בפרק הבא. אהבתי את היכולת של הסופרת לספר לנו את הסיפור דרך מבטה של אנה וגם דרך מבטו של טיי-ג'יי.
"פשוט תעמיד פנים שאני בבגד-ים, בסדר?"
היא אמרה כשהצטרפה אלי במים, הפנים שלה היו אדומות והיא בקושי יכלה להסתכל עלי.
"בטח". הייתי כל כך המום שבקושי הצלחתי לדבר.
היה לה גוף מדהים, רגליים ארוכות, בטן שטוחה, חזה ממש יפה.
הדבר האחרון שהיה אמור לעניין אותי זה הגוף שלה, אבל זה לא היה ככה.
גם לא היה סביר שיעמוד לי, בהתחשב ברעב ובצמא שלי ובמצב הדפוק שלנו, אבל זה בכל זאת קרה".

אין בינהם מגע אינטימי עד שטי ג'י כמעט בן 19 לכן אין פה אינטימיות בין בן זוג אחד שהוא קטין.
אז מה אתן אומרות... לא כזה נורא להיות על אי נידח... במיוחד עם גבר הורס.....