אסון מהלך מאת ג'ימי מקגווייר


מה אפשר להגיד על טרביס מאדאוקס שהוא לא פחות ממושלם? אז יש לי הרבה מה להגיד.
אסון יפיפה הוא בעצם הסיפור מנקודת מבטו של טרביס.
כאשר הוא מספר את הסיפור קשה שלא להתאהב בו. יותר מהספר הראשון .
הילד הרע שכולנו אוהבות חוזר! חובה, בלי יוצא מן הכלל, לקרוא את הספר הראשון בסדרה (אסון יפיפה) לפני שקוראים את הספר הזה. 


“I wanted to tell her. Jesus, did I ever want to mouth the words, but I could barely admit it to myself, much less her. Deep down, I knew I was a piece of shit, and she deserved better, but that was also the one thing that stopped me. She was my opposite: innocent on the surface, and damaged deep within. There was something about her I needed in my life, and even though I wasn’t sure what it was, I couldn’t give into my bad habits and fuck it up.”

מה שיפה בטראביס הוא שהוא לא מושלם. ויש לו לא מעט תסביכים!
אבל אני חושבת שזו הסיבה שכולנו אוהבות אותו כל כך. יש משהו באופי לא מושלם, טיפה פגום שמנסה כל כך להיות בסדר שפשוט ניגן על כל אחד ממייתרי לבי.
מצד אחד, כן, יש לו ללא ספק כמה בעיות של מזג חם, אבל את רואה אותו מתבגר במהלך הספר, ובה בעת, הוא בחור שפשוט מאוהב נואשות, בכל לבו וטירופו באבי ועושה הכל כדי שהיא תקבל את כל מה שמגיע לה.

טרביס הוא אחד הגיבורים האהובים עלי מכל הספרים שקראתי.
הייתי מדמיינת את עצמי מאחורי האופנוע שלו תופסת אותו ופשוט לא משחררת. עד שהבנתי שהוא ממש אבל ממש מאוהב באבי. 

יש סצנות נוספות בתחילת הספר ובסוף הספר שלא הופיעו בספר הראשון. כל כך כיף לקרוא את הסיפור מהעיניים שלו, בעיקר את הקטעים שהוא עדיין לא היה ביחד עם אבי כדי להבין מה עבר לו בראש באותם ימים. 

“You need to walk away, Pidge. God knows I can’t walk away from you.”

אני אסכם ואומר שהיו קטעים בספר שהרגשתי שאני חווה שוב את אותו סיפור אבל הם היו בודדים.

הקריאה הייתה כאילו אני קוראת סיפור חדש ומנסה לנחש מה הדבר הבא שיקרה למרות שאני ידעתי כבר.

טרביס חוזר בתחילת החודש הבא (פברואר) ובגדול. אני בטוחה שכולם מתגעגעים אני יודעת שאני מקנאה מכל מי שלא קראה את אסון יפיפה ואסון מהלך.