CATCH ME by Claire Contreas


הספר הזה ממש אבל ממש לא מה שחשבתי שאני הולכת לקרוא. הוא כמובן הרבה יותר מזה, אחרת לא הייתי כותבת לו סיקור. הספר היה ב-SALE  של אמזון וקיבלתי עליו המלצה לכן אמרתי יאללה נלך על זה. כשהתיישבתי להתחיל לקרוא אותו נאבקתי עם עצמי "כן לקרוא, לא לקרוא, אז מה אם הוא היה במבצע". אני חייבת לציין שאני כל כך שמחה שבסוף החלטתי לקרוא אותו.

קודם כל אני אתחיל ואספר שזה פעם ראשונה שהגבר בספר הוא לגמרי דמות משנית ולא דמות ראשית.
ברוקלין הרמון היא בחורה בת 25 מדהימה, עשירה מאוד, המשפחה שלה בעסקי המוזיקה וכמו כן גם היא. אבא שלה הוא הבעלים של סוכנות מוזיקה מאוד מצליחה וברוקלין עוזבת את ביתה בלוס אנג'לס כדי לעבוד בשבילו, למרות שהיא בעצמה הבעלים של חברה שמייצרת מיקרופונים מקוריים לזמרים מפורסמים.

הסיפור הזה גרם לי לצחוק, לבכות , לתהות והכי חשוב להתאהב בברוקלין. אף על פי שנראה שלברוקלין יש הכל, היא חוזרת על המנטרה כל הזמן בספר "יש לי את כל מה שני רוצה, אבל שום דבר שאני צריכה".

לברוקלין יש כישרון מדהים למצוא אנשים כישרוניים במוזיקה אך היא ממש לא שלמה עם עצמה. היא מרגישה שאף פעם לא אהבו אותה, בעיקר ההורים שלה שכל הזמן גורמים לה להרגיש פחות טוב לגבי עצמה. יש לה המון משקעים עם אמא שלה שהיא לא מצליחה להתגבר עליהם. הסיפור מספר על המסע של ברוקלין קודם כל לאהוב את עצמה ואחרי זה את כל מי שמגיע.

הסיפור מתחיל באובדן של החבר הטוב של ברוקלין, הסיפור עובר מהווה לעבר כדי לענות לנו על תשובות לשאלות שעולות במהלך הקריאה.
בהתחלה לא חשבתי שאני אוהב את הקטע של החזרה לעבר אבל מאוד התחברתי כי זה נתן לי לראות איך הדמות התפתחה והגיע לנקודה שהיא נמצאת בה.

ואז במהלך המעבר מלוס אנג'לס לניו יורק ברוקלין פוגשת את ניק ווילד, WOW . אני פשוט חייבת להגיד שהוא מושלם, גבר גבר. הבעיה הכי גדולה שהיא מרגישה משהו באופן מידיי כלפיו.


"I don’t know what it is about him that makes me want to grab his face in place so the he'll never look at anything but me. I don’t know what bothers me more: the realization or the fact I can't remember feeling this way about anybody 
before him".

אז זהו שזה לא כזה פשוט, ניק הוא המפיק המוזיקלי של החבר שלה לשעבר, שיה, שעדיין מאוהב בה, וגם החבר הכי טוב שלה.  היא יודעת שהיא החבר הקודם שלה לעולם לא יהיו ביחד ושהוא לא טוב בשבילה ורק מוביל אותה להרס עצמי, אך הם עברו המון יחד וקשה לה לשים את זה מאחוריה ולהמשיך קדימה בחייה מבלי להסתכל אחורה. ברוקלין עוברת את המסע שלה בזמן שכל זה קורה ברקע.

"I'm finally coming around to accept that my ass is never going to be small enough to fit sample designer clothing, and I'm okay with that".

מאוד התחברתי למסע,  אני חושבת שזה מסע שכל אישה עוברת עם עצמה לפני שהיא יכולה להתמסר כל כולה לחיים ולתת אהבה וגם לקבל בחזרה.
ניק הוא פשוט הגבר המושלם לעבור איתו את המסע הזה. הוא יודע לפרגן, הוא יודע לאוהב והוא רוצה אותה רק בשביל עצמו ולא מוכן להתפשר על כלום. היא ממש לא שולטת בעצמה שהיא רואה אותו, היא מנסה אבל זה ממש לא עובד לה.


"The moment our eyes meet, I feel like my heart is going to explode.'

הסיפור עם אמא שלה מטלטל את הלב, כי את לא מצליחה להבין איך אמא יכולה לגרום לילדה שלה תחושה כל כך חזקה של חוסר אהבה ופרגון, למרות שהיא עצמאית וחזקה. הקטע שהסופרת ממש לא מתארת את זה כטרגדיה , אלא כמשהו מצחיק לגמרי. "אם אמא שלי הייתה פה היא פשוט הייתה מנגבת איתי את התחת שלי כמו חתיכת נייר."
ברוקלין חוזרת יחד עם ניק ושיה למוקד הכאב שזהו משהו שהיא לא עשתה כבר שמונה שנים. שם היא מגלה את ניק האמתי שמוכן לעשות הכל למענה.
זה סיפור אהבה על מסע לגילוי עצמי, ריפוי ואמונה תמידית בתקווה בחיים. הסופרת כתבה את הספר בצורה שגרם ללב שלי לפעום. הדבר היחיד שלא היה טוב, זה שהספר נגמר.





הספר באמזון --->