איזי מאת תמרה וובר



הוא צפה בה אבל אף פעם לא הכיר אותה. עד שבעקות מפגש מקרי, הוא הפך להיות המושיע שלה. המשיכה ביניהם הייתה מיידית עם זאת העבר שהוא ניסה להתגבר עליו והעתיד שהיא הכניסה כל כך הרבה אמונה בו, איימו על הקשר ביניהם.

הסיפור בספר "איזי" עוקב אחרי ג’קלין (ג’קי) וואלס שלומדת הוראת מוזיקה בקולג’ אשר אליו הלכה בעקבות החבר שלה מזה 3 שנים במחשבה שהם לעולם לא יפרדו. ואז הוא נפרד ממנה ולא רק שג’קלין נמצאת בקולג’ שהיא לא רצתה ללכת אליו גם נאלצת לראות את מי שהיה בן זוגה מתנסה לו בחיי אהבה עם בחורות אחרות בקולג’.
לילה אחד בעוד היא עוזבת מסיבה והולכת למכוניתה, ג’קלין, מותקפת על ידי אחד מחברי האחווה של האקס שלה אשר מנסה לאנוס אותה. פתאום משום מקום מופיע בחור (לוקאס) ומכסח את הצורה לבחור שמנסה לאנוס אותה.
מכאן מתפתח לו סיפור משיכתם ואהבתם של ג’קלין ולוקאס שמחביא בתוכו טוויסט מפתיע באמצע הסיפור שהופך את הסיפור למעניין.
אני קצת נקרעת מבפנים לגבי הספר אולי קצת ציפיתי ליותר מדי בעקבות ביקורות נלהבות של כמעט 5 כוכבים באתר Goodreads והמשפט "רב מכר בינלאומי" על הכריכה שלו.
אני מודה שאני לא מעריצה של סיפורי קולג' אבל תמיד מנסה לראות אולי הסיפור יתפוס אותי.

הסיפור לא "אחז" אותי כמו שקרה לי עם ספרים אחרים. הרגשתי כאילו הם עסוקים יותר בלהתעלם האחד מהשנייה מאשר לרדוף אחד אחר השנייה… אולי חיפשתי וקיוויתי למשהו עם יותר אקשן רומנטי.
אבל… וכן, יש אבל היו חלקים של הספר שכן גרמו לי להעביר דף אחרי דף בציפייה.
הוא שמט את המחברת על הרצפה ואחריה את העיפרון ומבטו לא מש לרגע מעיני. בזמן שהתכופף מעלי, הרגשתי מודעות מוגברת לכל חלק מגופי שנגע בחלק מגופו- עצמות האגן, החזה שהחליק על חזי, אצבעותיו שעברו ממפרקי כף היד לאמות ואז חפנו את פני. הוא החזיק אותי במקום כששפתיו ליד אוזני. כשהוא נישק את הנקודה הרגישה, נשימתי רעדה. "את כל כך יפה" הוא לחש, והעביר את פיו אל פי.

אבל עם כל מה שנאמר ונכתב בסה"כ סיפור קליל וחמוד ליום שבת עצל.
זהו סיפור אהבה על חיי הקולג' האמריקאים.
מומלץ מאוד לאוהבות סיפורי האהבות בקולג'..

בהוצאת כנרת-זמורה-ביתן.
בתרגום ארז אשרוב